RELEASEFEST

RELEASEFEST

Att ha sin första releasefest var ett minne för livet. När jag körde in på parkeringsplatsen och såg alla bilar, alla ni som kommit för att fira med mig, ja det går inte att beskriva mer än med ett ord, Lycka! När David Åberg oväntat kom med sin gitarr blev det pricken över… allt.

Posted in Evenemang, Min resa and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.