Det är nu fullt upp med research och skrivande på uppföljaren till boken Helga. Nästa bok kommer att vara mer dokumentär och följa upp trådar jag snubblade över i arbetet med Helga. Det kräver mycket av min tid och mitt engagemang och jag kommer därför inte hinna skriva så ofta på min blogg. Jag kommer däremot att försöka dela med mig av bitar ur min egen dagbok på Facebook. Följ mig där om ni vill ha en liten inblick i hur det går.

Source: Blogg
