FÖTTERNA ÄR ÖMMA PÅ BOKMÄSSAN I GÖTEBORG

Det var en timme kvar tills mässan skulle stängas för dagen. Vid det här laget hade jag hållit på sedan klockan nio på morgonen. Fötterna var ömma och jag hade tappat räkningen på hur många böcker jag sålt.

FÖTTERNA ÄR ÖMMA PÅ BOKMÄSSAN I GÖTEBORG

Ja. detta är bare en liten del av många mässgator

FÖTTERNA ÄR ÖMMA PÅ BOKMÄSSAN I GÖTEBORG 2

Tillbaka på hotellet på lördagskvällen. En stunds avkoppling med ett glas vin inför sista mässdagen.

Posted in Evenemang and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.