Jag har varit på bokmässan sedan den öppnade i torsdags. Det har varit fullt upp så jag har inte hunnit skriva på bloggen, men några bilder hinner jag bjuda på till att börja med.
På väg in till bokmässan i Göteborg.
Ja! Nu skall här jobbas med min bok HELGA Sotarens röst tystnar aldrig.
Här pratar jag med min förläggare Lars.
Laddad med information om boken HELGA.

