BOKMÄSSAN I GÖTEBORG

Jag har varit på bokmässan sedan den öppnade i torsdags. Det har varit fullt upp så jag har inte hunnit skriva på bloggen, men några bilder hinner jag bjuda på till att börja med.

BOKMÄSSAN I GÖTEBORG

På väg in till bokmässan i Göteborg.

BOKMÄSSAN I GÖTEBORG 2

Ja! Nu skall här jobbas med min bok HELGA Sotarens röst tystnar aldrig.

BOKMÄSSAN I GÖTEBORG 3

Här pratar jag med min förläggare Lars.

BOKMÄSSAN I GÖTEBORG 4

Laddad med information om boken HELGA.

Posted in Evenemang and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.