BERÄTTELSE FRÅN EN BLIVANDE LÄSARE

”Med raska steg gick jag mot det lokala biblioteket i förhoppningen att bege mig mot soffan för att läsa Helga-sotarens röst tystnar aldrig… Den var beställd, men det var kö på den.. jag är nr 3! Nu kommer det roliga…. den hade fått 7 av tio stjärnor på datorn.. Bibliotekarien satte sig som nr 4 i kö! Inte illa.. Nu är jag så nyfiken på boken så jag spricker! Hälsning Chris”

Posted in Läsarrecensioner and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.