VÄLSKRIVEN

 

– en läsarrecension

Mycket välskriven bok, rik på detaljer och trovärdiga skildringar om andra världskriget. Allt detta utan att fläska på med groteska detaljer som vi allt för väl är medvetna om redan. Det är en konst att skriva med små ord och samtidigt få dom av synas så levande och oerhört nära. Läs den!!

Posted in Läsarrecensioner and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.